maandag 25 april 2011

Singapore!

Allemaal,

we zijn weer enkele dagen verder, en er is beweging in de zaak gekomen! We hebben 3 van de 4 simulators gevlogen. De eerste 2 waren herhaal sessies, en de 3de was de check voor Lion Air, om te zien of we alle procedures goed genoeg onder de knie hadden. Iedereen was erdoor, dus geen problemen tot nu toe. De volgende sessie is nu voor de DGCA, het bestuurd der luchtvaart van Indonesië, die zal eind deze week plaatsvinden.
Ondertussen loopt ons tijdelijk visum ten einde (morgen!) dus moeten we het land in en uit, om het te verlengen, dus we vliegen met Lion Air morgen naar Singapore, om er een dagje rond te lopen en 's avonds terug te komen om een nieuw tijdelijk visum te krijgen.
Van zogauw we de 4de simulator gedaan hebben krijgen we ons werkvisum, dus dan mogen we nog een keer naar Singapore en terug! Niet erg natuurlijk, want ik denk zelfs dat je er meer dan 2 dagen kan rondlopen!
De camera reikt morgen geen meter van mijn zijde, dus foto's zullen in de loop van de week verschijnen!
Check ook het filmpje beneden van het onweer van enkele dagen geleden, echt wel de moeite :-)
Dat was het weer! Geniet ginder nog van het super goede weer, want ik las dat de Kempen nu al 3 dagen op rij de warmste streek van Europa was!! Zon ze ginder! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hey Jonas,
    ik ben benieuwd voor Singapore. Het zal wel de moeite zijn. Dus inderdaad hou je fototoestel bij de hand! Maak er een lange dag van en geniet met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja hoor : ik hoop dat je je zwembroek mee hebt ...?
    Have fun!
    Vodder

    BeantwoordenVerwijderen