donderdag 30 december 2010

Foto's simulator

Typisch typisch typisch... Uiteraard wanneer ik mijn kodak bovenhaalde gisteren in de simulator: batterij plat...
Voor de rest, de simulatorsessie ging heel goed, super goede commentaar van de instructeur, dus weer 3 contente mensen die de simulator uitkwamen! :-)
Volgende simulator sessie is 3 januari, dus ik beloof aan jullie allemaal dat er dan foto's zullen opstaan! Spaar het geduld nog even voor het volgende jaar ;-)
Alvast een gelukkig nieuwjaar aan iedereen, en geniet ervan!

3 opmerkingen:

  1. Ha die zeune
    vergeten, typisch ... heb je dat van ma of pa?
    Ik zou het zelf niet kunnen zeggen, want ik weet het niet meer.
    (hahahahahaha)
    (zelf lachen)
    (ook typisch)
    Dad(a)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk eindejaar en absoluut ook een geweldig nieuw begin!
    Laat de batterijtjes van jezelf en het fototoestel maar goed op! Doe ze daar de groeten en FEEST ZE!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vree wijs en heerlijk gelukkig 2011 gewenst, Jonas! Met weer veel nieuwe avonturen om nooit te vergeten...
    kuskes uit Turnhout

    BeantwoordenVerwijderen