zondag 26 juni 2011

Tussenstand

Allemaal,

het is weer een tijdje geleden dat er nog iets op de blog is verschenen, ik weet het, shame on me! Maar bij deze maak ik het weer goed.
Na ondertussen al bijna 4 maand hier te zijn gaat alles hier nog steeds goed! Alle papieren zijn inorde, maar er is momenteel nog geen instructeur vrij, dus we blijven wachten. Volgende week gaan we zeker aan het vliegen zijn.
Momenteel zitten Gilles en ik klaar om naar Singapore te gaan, om onze medische vergunning te vernieuwen. Aangezien dit niet mogelijk is in Indonesië, zijn we verplicht (?) om naar Singapore te gaan, wat natuurlijk niet erg is...
En als extra nieuws; Jeroen De Groof, ex-collega van in de Verenigde Staten heeft mail gekregen van Lion Air dat hij ook geselecteerd is voor naar hier te komen, dus we krijgen hier ongeveer een vergelijkbare situatie met die we in de VS hadden met Jeroen Stoks en nu dus ook Jeroen De Groof, super nieuws!
Goed, ik moet door nu, transport wacht ons op beneden.
In het kort verschijnen er ook nog foto's van de observatievluchten die ik hier gedaan heb, dus dat beloofd!
Tot gauw!

2 opmerkingen:

  1. Howdie
    ja hoor, geweldig nieuws voor Jerome The Groove! En schuilt er symboliek in het feit dat je effectief zal beginnen werken tijdens de week van Rock Werchter? Het wordt voor iedereen een feestweek, peins ik ...
    Vodder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice, nice, nice. Wat een leven daar. Die gasten hebben blijkbaar veel minder stress dan welle. Bali !! Wij komen zeker !! Singapore !! Wij komen zeker !! En laat me ook effe nog naar Manado gaan om de sfeer van 7jaar geleden terug op te snuiven. Great place --> Bunaken !! Fantastische plaats maar ook Lembeh Street en Bangka Island. NIks dan natuur, natuur en natuur. Pover Belgiquekske. Manne hou elle bretellen vast; Belgium is coming next year. The Voddere van Jerome The Groove

    BeantwoordenVerwijderen